Fernando Alonso o roku 2018





Fernando Alonso  rozważa opuszczenie Mclarena, jeśli nie poczuje, że brytyjski zespół Formuły 1 będzie w stanie wygrać wyścigi w 2018 roku.

Kontrakt między Mclarenem a Hiszpanem kończy się w tym roku. Mimo że, kierowca z Oviedo wielokrotnie powtarzał, że stajnia z Woking jest tym zespołem, w którym chce zakończyć swoją karierę, obecnie grozi odejściem.

''Jestem zadowolony z zespołu, ale nie wygrywamy. Jeśli do września lub października zrobimy postępy, które będą prognozowały wygrywanie w 2018 roku, z przyjemnością pozostanę tu gdzie jestem. Jeśli tak nie będzie, rozpocznę rozmowy z jakimkolwiek zespołem.'' - powiedział Fernando Alonso przed Grand Prix Hiszpanii

W ramach przypomnienia: Fernando Alonso opuszcza rywalizację w Grand Prix Monaco, aby wystartować w legendarnym wyścigu Indianapolis 500.

"Latem muszę rozważyć, co zrobię w przyszłym roku. Może znajdę inne wyzwanie poza F1. Jestem otwarty na każdą propozycję.'' - dodał

Kierowca Mclarena, który nie zdołał rozpocząć poprzedniego wyścigu w Rosji po kolejnym problemie z silnikiem, powtórzył, że taka sytuacja jest "niedopuszczalna".

''Musimy natychmiast się poprawić i miejmy nadzieję, że zobaczymy oba samochody w ten weekend na mecie.'' - zakończył

Źródło - link

Komentarze

Popularne posty